Kirkegård

Kirkegårdssystemet samler alle funktioner i én brugervenlig grænseflade og sætter dine administrative for kirkegården samt fakturerings processer i system:

GIAS-aftaler oprettes og administreres direkte på gravstederne i kirkegårdssystemet, så du opretter og administrerer data ét sted.

Løsningen modtager digitale dødsanmeldelser, så du hurtigt og nemt kobler data om afdøde sammen med gravstedet.

Tillægsmoduler, som eksempelvis CPR opslag, e-Boks udsendelse og Digitalt kirkegårdskort, er muligheder, der kan tilvælges selve kirkegårdsadministrationsssystemet.

Ønskes gravstederne vist (gratis) på hjemmesiden www.findgravsted.dk, angives dette ved et simpelt hakkefelt i systemet. På den måde kan kan gravstedsejerne søge i de afdøde på en given kirkegård.

Ved hjælp af en APP til IPAD, kan kirkegårdsadministrationen tages med ud på kirkegården på en telefon eller en tablet.

Planlæg nemt arbejdstid for kirkegårdens medarbejdere i tidsregistreringssystemet Plantid. Medarbejderne selv registrere dagens arbejde på en iPad. Systemet understøtter plejeplansmodellen, indsamlede data kan ses via iPad og i kirkegårdssystemet.

Viderebehandling af  gravstedsdata til statistik eller tidsregistreringer til arbejdsplanlægning fra Plantid kan Webdata komponenten udtrække dette til Microsoft Excel (der kræves minimum Microsoft excel 2010).

Kirkegårds administration

CPR register til kirkegården

E-Boks løsning til kirkegården

Digitalt kirkegårdskort

APP til telefon og tablet

Findgravsted.dk

Tidsregistrering

WebData

Digital dødsanmeldelse

  • Skovbo Data
  • Industrivænget 18
    4622 Havdrup

  • CVR nummer: 66 81 07 12